سامانه‌ای پدافندی آرمان که یک سامانه پدافندی برد بلند است به زودی رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۲۸۷۴۲

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت‌ گفت:‌ آمریکایی ها سرآمد خطاهای راهبردی و محاسباتی هستند، آن‌ها نیز در کنار صهیونیست‌ها در این باتلاق قرار گرفته‌اند و قطعاً آمریکا ضربه خواهد خورد.

وی افزود: هر کشوری اگر در یکی از سطوح راهبردی، عملیاتی و راهکنشی دچار غافلگیری شود، سامانه‌های دفاعی‌اش ضعیف تلقی می‌شود اما در عملیات اخیر رژیم صهیونیستی در تمامی سطوح دچار غافلگیری شده و اگر کشوری دچار چنین غافلگیری شود می‌توان گفت در حال فروپاشی است.

وزیر دفاع تصریح کرد: رژیم صهیونیستی توسط یک گروه مبارز فلسطینی دچار این غافلگیری شده و این نشان می‌دهد تمام ادعاهایی که در حوزه‌های اطلاعاتی و عملیاتی داشتند یک فریب بوده است .

وزیر دفاع ادامه داد: آزادی خواهان و مسلمانان جهان تا حدی صبر دارند و حتما همه کشورها گزینه‌های مختلفی را روی میزهایشان دارند و اگر به سرعت این جنگ متوقف نشود و رژیم صهیونیستی دست از این کشتار و جنایت علیه بشریت بر ندارد حتما در منطقه و فرامنطقه دچار آسیب جدی خواهد شد و حتی کسانیکه به آنها کمک می‌کنند مانند کشورهای اروپایی هم باید مراقب باشند دچار خشم و عضب مسلمانان جهان واقع  نشوند.

امیر سرتیپ آشتیانی بیان کرد: در نظر داریم یک سامانه پدافندی بردبلند به نام «آرمان» را رونمایی کنیم که جزئیات آن در آینده اعلام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها